1050411105 |
Jornades pedagògiques Richmond Spring Sessions |
2018-2019 |
Trobada pedagògica. Primària-Secundària |
|
|
|
4/5/2019 - 4/5/2019 (5 hores) de 9:30h a 14:00h |
|
Universitat Internacional de Catalunya |
|
C/ de la Inmaculada, 22 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Sarrià-Sant Gervasi
|
| |
|
C/ Terré 11-19 |
| |
Inscripció |
09/01/2019 - 18/01/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La jornada pretén la difusió d’eines i noves didàctiques per a l’aprenentatge de la llengua anglesa.Aquesta és una inciativa que està duent a Terme la Societat Catalana de Pedagogia, filial de l'Institut d'Estudis Catalans amb conveni col·laboratiu amb el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Lligada al programa de recerca FEM L'ESCOLA PLURILINGÜE que s'està duent a terme a 450 escoles catalanes, 90 escoles de les Illes Balears, 58 escoles a l'Occitània i 4 escoles a Andorra.
|
| |
Objectius |
•Familiaritzar els docents amb metodologies interactives orals.
•Dotar de nous recursos metodològics per al treball cooperatiu i per projectes aplicats a la didàctica de la llengua anglesa.
• Fomentar eines i materials per al desenvolupament de les habilitats lectores en llengua anglesa.
|
| |
Continguts |
•Ús del teatre i la màgia a l’aula.
•Treball cooperatiu i per projectes aplicats a la didàctica de l’anglès.
•Ús de Storytelling
•Eines d’aprofitament de la lectura a l’aula.
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació al disseny i desenvolupament de l'activitat i percepció de transferibilitat
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
|
| |
E-mail |
crider@xtec.cat
|
| |
|
|